این المنصور

این المنصور
آخرين مطالب

 

خطبه دوم

 حجت الاسلام والمسلمین دکتر نصرالله پور در خطبه دوم خود  ابتدا خود و بعد شما مومنین و مومنات وادامه دهندگاه راه شهداء را به تقوا الهی  سفارش نمودند

 ودر خصوص اینکه هرچه گناه نکنیم رزق ونعمت فراوان می شود وهر چه گناه نکنیم عمر طولانی می شود.

 وهمچنین در خصوص در ماه صفر صدقه فراوان بدهید  زیرا که سبب رفع بلا وقضا می شود . ماه صفرنحسی دارد ونحوست آن با  صلوات و صدقه وزیارت عاشورا وروضه خوانی از بین می رود.

 همچنین در زمینه  پایان ماه صفر ایام شهادت امام رضا (ع) برنامه ریزی هایی انجام شده که تجمع هیئت های شهرستان در محل زیارت امام زاده قلعه نو جهت عزاداری وپخش زنده از شبکه 5 کرمان انجام شود .

 نمایشگاه کتابی در مصلی قدس ارزوئیه  دایر گردیده که با تخفیف 50 درصد  نصف قیمت  مردم ارزوئیه می توانند از این نمایشگاه کتاب دیدن نمایند..

 در ادامه خطبه ها دکتر نصرالله پور  به بیان سخنان امام خامنه ای  در جمع دانشجویان پرداختند و چند نکته را در زمینه اینکه آقا فرمودند مذاکره  با آمریکا ممنوع است  آمریکا بد عهد و دروغگو کذاب است  و مسئول مملکت  می گوید آرزوی من باز کردن سفارت آمریکا است   وهمچنین  اینکه چرا مسئول طراز اول مملکت می آید و می گوید  که از امام انتقاد کنید.امام جامعه ما رهبر  عزیزمان  است  چرا کسانی که  در ادبیات خود  حاضر نیستند ولی فقیه را  امام بگویند وقتی که میخواهند گستاخانه   علیه ای شان حرف بزنند  می گویند از امام جامعه انتقاد کنید مگر آقایان به وعده 100 روزه حل مشکلات  عمل کردند  وتحریمها را برداشتند ومشکل بیکاری  و همه مشکلات را حل  کردند  وفقط مانده که  از ولی فقیه انتقاد کنند مردم به دولت رای ندادند که به نائب امام زمان تو هین شود رای دادند که مشکلاتشان  حل شود .

 حضرت آقا 2 ماهه که  می فرمائند مراقب نفوذ دشمن باشید 70 مرتبه کلمه نفوذ در سخنانشان تکرار کرده اند وهمین چند وقت اخیر 5 جاسوس در کشور  دستگیر شده اند که نشان از نفوذ افراد در   کشور است  .

رهبر عزیزمون فرموده اند که دانشگاها جای کنسرت و رقص وموسیقی نیست جای  کسب علم ودانش است .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ برچسب:, ] [ 13:34 ] [ حجت الاسلام جواد نصر الله پور ]
.: Weblog Themes By DL-CENTER :.
درباره سایت

حجت الاسلام جواد نصرالله پور کارشناس مهدویت از مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم یابن الحسن ... امان از لحظه غفلت که شاهدم هستی
امکانات وب
شمارنده هوشمند
نظر سنجی این المنصور
تبلیغات فضای مجازی
?